sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Joulunpunainen pikku laukku

Tämä on siis tosi pieni laukkunen pilkuilla ja joulunpunaisella värillä. Näin täällä herkku laukun ja päätin tehdä oman kokeiluni huovuttamalla ja yhdistämällä puuvillaa ja helmiä.

Nyt kun olen tyytyväinen kokeiluuni, saatan tehdä isomman itselle, samalla tyylillä, eri värillä jne. Katsotaan.

Laukun sisälle pohjaan laitoin kovetusainetta, niin pysyy muoto pohjassa varmasti.

Aina petyn punaisen värin huovutettavuuteen, jännä miten se aina pistää vastaan. Joskus olen kyllä saanut hyvää punaista mutta tämä oli jälleen kerran pettymys. Harmittaa kun sitä kuitenkin vielä on jonkin verran. Ja en edes muista mistä olen sen hankkinut. No aina ei saa mitä haluaa:)

Hiljaisuutta täällä blogissa on pitänyt jo jonkin aikaa.. Olen kyllä huovutellut aina välillä mutta kai minulla on ollut laiskuus päivittämisen suhteen. Nyt yritän saada taas päiviteltyä tasaisesti kun kuvatkin ovat koneella, siihen asti kun niitä riittää:) Lisää toki lupaan aina huovutella.

Aika vähän olen tehnyt jouluisia juttuja mutta kyllä niitä vähän sentään tulee, jo vaikka huomenna:)

2 kommenttia:

Minna Perälä kirjoitti...

Voi mikä herkku tosiaan :)) Täydellinen!!

Villainen kirjoitti...

Kiitos:)

Blogiarkisto