maanantai 14. maaliskuuta 2011

Vihreää

Tällä kertaa Minulle:)

Tämä yksilöä, joka ei ihan viimeistelyltään tullut täydelliseksi, sai kuitenkin mahdollisuuden rahapussina.

Ja olen tykännyt, Paljon.

Nyt eivät enään pienet kädet pääse kukkaroa avaamaan ja levittämään sisältöä milloin minnekkin. Ja laittamaan "Rahaa Pankkiin":)

Nämä pyöreät ohuet pitsiliinat, voi kuinka pidänkään niistä. Löytäisikin niitä kirpputoreilta lisää..tahtovat vaan olla aika tiukassa.

Kukkaronkehys tässäkin siis sulkijana, tämä pitemmän mallinen on aika haastavaa laitettavaa ja se osittain syynä siihen että lopputulos ei ihan miellyttänyt minua. Tätä täytyy harjoitella lisää tai sitten keksiä jotain muuta. Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Viime aikoina olen tehnyt paljon värikästä ja loppua ei näy, ihanaa kun jotkut värit oikein haluaa pöydälle ja tulla joksikin.

Värikästä viikon alkua!

3 kommenttia:

Jossu kirjoitti...

Pitäisköhän kummitädinki tilata tämmöinen, johon ei kummipojan kädet vielä pääse:)
Voi olla,että ei kauan mene kun poika hoksaa tekniikan:)

Jenni kirjoitti...

Mulla tullee tästä jostain syystä mieleen hauki!ü Mutta hauskalla tavalla.
Mietiskelin tässä, miten onnistuis isosiskolle kotitossut n. kokoa 27. Väri pitäis kuulemma olla tumman lila ja pohja ei sais luistaa..

Villainen kirjoitti...

NO tietenki pitäs:)
Jenni: Onnistuis, täytyy vaan lestit tilata ja hieman villaa. Laitahan piirustusta tms.

Blogiarkisto