tiistai 21. heinäkuuta 2015

Arjen helmiä

Oikein varsinaista aihetta en tälle postaukselle keksinyt, niimpä päädyin laittamaan otsikoksi Arjen helmiä.
Niitähän aina kertyy.
Lapset.
Kaikki kaunis, joka antaa iloa  ja voimaa arkeen.


Jäätelöä meillä tehdään tiuhaan tahtiin.
Niin helppo ja maistuva resepti.
Kannattaa katsoa edellesiä postauksia.
Arjen helmiä ovat myös edulliset kirppis löydöt.
Ikean kynttiläkipot ja tuo lasimalja oli kyllä niin minun näköisiäni, minun arkeeni sopivia piristäjiä.





Vihdoin minulla on oma Hipanema-koru.
Niin monet vuodet olen sitä kuolannut.
Vasta nyt osui kohdalle tarjous, josta en voinut enää irti päästää.
Varmasti tästä sain korun moneksi vuodeksi iloa tuomaan.

Pieni vinkki: Harakankellot ovat huikeita kukkia maljakossa.
Kestävät toista viikkoa varisematta ja näyttävät kauniilta.



Loppuun vielä kuva minun ihanasta ketoneilikka-merestäni.
Lasten kivitaidettakin oli ilmestynyt kivelle.
Vasta laitoin kukat "valumaan" sangosta, että eiköhän ensi vuonna jo se näytä paremmalle.
Kannon ympärille olisi tarkoitus tehdä jonkinlainen oksa tai paju juttu. 

Täytyykin tästä lähteä tekemään miehen kanssa erästä tulevaa Arjen helmeä pihalle.
Palataan:)


Ei kommentteja:

Blogiarkisto