tiistai 2. maaliskuuta 2010

Unelma Korvaläpät

En malttanut odottaa ensi viikkoon, niimpä päätin laittaa toisen esille nyt.

Olen niin kauan haaveillut tekeväni pitsiset korvaläpät itselle, noh minäpä nokkelana tyttönä tekasin. Mutta kuitenkin, sain jotakin aikaan sellaista mitä juuri tähän ei olisi tarvinnut tulla. Nimittäin en muistanut mitoittaa omaan päähäni kehystä ja niimpä korvaläpistä tuli minulle hieman suuret. Eli noin kokoa L. Taidan olla hieman vielä talviunilla kun tärkeät seikat jää huomioimatta ja huomaan ne vasta sitten kun virhe on jo sattunut. Mutta virheistä tehdään aina ei virheitä ja ajatellaan positiivisesti:)

Ovat koristeena siihen saakka minulla kunnes oikea omistaja niille löytyy.

Harmittaa mutta tehdään uudet. Ja huomenna taas pussukkaa pukkaa..:)


4 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Tosi siistit hei :) Saako kysyä miten nää on tehty?

Villainen kirjoitti...

hmm..:) olen ollut kouluaikoina korvaläppien ammattilaishuovuttajan opissa ja silloin kävi aika selväksi että kiertoon työtapaa ei saisi laittaa. Hänen pyyntöä haluan siis kunnioittaa ja jätän vastauksen arvoitukseksi:)

Lissu kirjoitti...

Nämä on niin sievät, että miten sen sannoo :) -Pitsi on kyllä huippua, paikassa ku paikassa. Virkatun näkönen nimenommaan.

Villainen kirjoitti...

niin se on, tuntuu vaan että minä työnnän sitä nykyään joka paikkaan:)ehkä liikaakin?

Blogiarkisto